Gårdagen

Övertid igår igen, 07-16, även känt som nio-timmars-ryggknäckar-passet. Men istället för att vara trött så kände jag mig förvånansvärt pigg när jag drog hem. Åkte hemom, fyllde på magen med lite mackor och sen åkte jag ner till söder för streetbasket. Vi var.. 9 stycken tror jag, så vi körde på helplan. Jävligt roligt men riktigt jäkla jobbigt också... Hade ont i rygg, fötter, vader, you name it. Men det var det värt!

Så idag ska jag ut till Snugge och blåsa löv.. jag är halvt död i kroppen men jag får kämpa lite. Sen ska jag, mamsen och två mostrar till Ljungby och kolla på när min kusin (Robert, also known as släktens Cantona) lirar fotboll.

Angående mitt projekt att strö salt i såren så har jag inget öppet sår att prova på än, men det är bara en tidsfråga innan man skär sig på bageriet och kan genomföra projektet.

So long folks, jag skriver nog lite senare. HOJ!

Kommentarer
Postat av: Mor

Saknar rapporterna Queffsie!

2008-05-06 @ 18:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0