Keep rollin'

Precis hemkommen från bageriet, duktigt trött men genomnöjd med dagen. Stor variation idag, fick göra lite av varje, men främst packning som vanligt. Och rullade kringlor, vilket är rätt tråkigt, så jag började nynna på nån jävla Arctic Monkeys-låt. Och sen kom jag och tänka på Linkin Parks gamla megahit "Keep Rollin'". Och då började jag skratta för mig själv, och alla tyckte att jag var helt dum i huvet. Längst på bageriet, men definitivt lägst humor..

Emmas sista dag idag, vilket innebar tårta och massa choklad. Riktigt fet timing på min första arbetsdag på ~2veckor.
Nu kommer jag inte på nåt mer att skriva.. So long osv. HOJ!

Kommentarer
Postat av: NINA

jag gillar din blogg jonas :)

2008-04-17 @ 11:51:03
URL: http://www.ninawilhelmsson.blogspot.com
Postat av: Filippa

sv: nej tyvärr, de är skolans kamera, men den få man låna en del så de ör ju gott : )

2008-04-21 @ 22:36:20
URL: http://f900212.blogg.se
Postat av: Jennie

Jag längtar efter fler inlägg Jonas!! Du får mina tråkiga telefontidsmornar att lysa upp!!!

Kram Jennie

2008-04-22 @ 08:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0