Midsomer Moments

Jag har egentligen inget ordentligt att skriva om. En riktigt degig kväll med folköl, popcorn och film. I skrivande stund sitter jag och skriver med Ida, en bonussläkting eftersom att våra familjer firar midsommar tillsammans. Hon skickade precis en så klockren på min kusin Sammy. Råfull och med gitarren i högsta hugg. Hur gamla var vi? Typ 14-15? Något sånt iallafall. Man kan ju lugnt säga att vi går i våra släktingars fotspår (sup först, fråga sen). Nåja, här kommer bilden;


Sån otrolig perfektion. Om man tittar riktigt noga ser man mig i vänstra hörnet - med en Screwdriver i handen, redo att förtäras. Den andra bilden visar Sammy på morgonen därpå - bakis, månne? Förhoppningsvis får jag fler nostalgiska bilder att visa er, men det är dessa två jag har att bidra med för tillfället. Godnatt på eder alla!

Kommentarer
Postat av: Farsan

Det är i varje fall inte mina fotspår.

2008-04-14 @ 20:50:36
Postat av: jonas

svar; haha nä, men resten av de vuxna där ute i Torarp=)

2008-04-14 @ 20:54:02
URL: http://queffsie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0