Niotimmarspass of doom

Mycket att göra idag. Började 07 som vanligt, men fick inte gå hem förrän 16. Sköna övertidspengar visserligen, men jävlar vad det tär på ryggen sista timmen. Fick dessutom stressa för att hinna bli färdiga i tid, och då anstränger man sig lite extra.

Jag har haft helt sjuka funderingar i dag. Till exempel uttrycket att strö salt i såren. Vem kom på det? Det måste ju ha varit nån jäkel som strödde salt i såret för länge sedan och sen har det liksom vuxit till ett vanligt uttryck. Sen blev jag sugen på att prova att strö salt i ett sår, bara för att se om det är sant.. Det kanske är en myt? Det kanske är skönt? Jag måste prova. Trots att all logik i hela världen säger "Dude, that's gonna hurt like shit" så är jag nyfiken.

Imorgon dras det igång klockan 07 igen. Jag är sugen.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Mindcheck needed? ;-)
Sååå, har du provat? utvärdering kräves.
Jag är uppåt idag, igår kom nämligen en RIKTIGT sjuk pat och det livar upp ordentligt här i snorträsk och huvudvärkssnår på Vårdcentralen.WEEE!!
Kram från morbid Jennie

2008-04-25 @ 08:13:19
Postat av: Ted

haha jävla emo :D

2008-04-29 @ 18:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0