Skatteåterbäring

Fick brev från skatteverket idag. Blev nervös. Hade jag betalat för lite i skatt? Nope. Tvärtom. Drygt 3000:- i skatteåterbäring. Sann glädje, bäste läsare. Sann glädje. Kände mig som han från den tecknade versionen av Robin Hood. Ni vet, den scenen de visar på julafton. Han som får en påse fylld med pengar och säger "Här kommer skatteåterbäringen!!". Mäktigt.

Nu ska jag städa badrummet. Inte lika mäktigt. Men behövligt. Och det kommer gå lite lättare nu när man vet detta.

För övrigt har jag hittat den perfekta kvinnan. Hon heter Josie Maran och hon är käääär i mig.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Visst är det en härlig känsla med skatteåterbäring!! Jag fick den gula i måndags och har retat Stefan som ska betala tillbaka 300:- he, he,he... Tänker på din stackars cykel. Min rosa cykel som blev målad röd fick oxå framhjulet stulet, såg ut att göra ont på cykeln att stå på framgaffeln... jag tror på en framhjulsstjälande sekt som spridit sig från Söder i Stockholm till Teleborg Växjö, vad sägs om teorin??
KRAM

2008-04-10 @ 11:20:42
Postat av: Jennie

Visst är det en härlig känsla med skatteåterbäring!! Jag fick den gula i måndags och har retat Stefan som ska betala tillbaka 300:- he, he,he... Tänker på din stackars cykel. Min rosa cykel som blev målad röd fick oxå framhjulet stulet, såg ut att göra ont på cykeln att stå på framgaffeln... jag tror på en framhjulsstjälande sekt som spridit sig från Söder i Stockholm till Teleborg Växjö, vad sägs om teorin??
KRAM

2008-04-10 @ 11:21:43
Postat av: Jennie

NOW IN STEREO!!!

2008-04-10 @ 16:21:34
Postat av: jonas

Svar; Haha :D
måste bara säga att jag skrattade gott åt "Now in stereo" :)

Det låter som ett fall för Gil Grissom/Horatio Cane/Mac Taylor (Välj favorit-CSI själv). Jag var nere och köpte ett nytt hjul för över 500kr, och så visar det sig att jag har köpt ett för brett hjul. Typiskt!

2008-04-10 @ 22:03:57
URL: http://queffsie.blogg.se
Postat av: Julia

Öka takten nu! Senaste inlägg 9 april, vad har du gjort som är viktigare än att underhålla familj och vänner?!?

2008-04-12 @ 09:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0