valborg

snabbt inlägg, kort o koncist lär det bli.
jobb jobb jobb, det är 07-16 som gäller, vi har haft sjukt mycket att göra och det blir ju inte bättre av att vi missar en produktionsdag imorgon. På fredag börjar jag 05 - vilket lär bli jäkligt segt men det ska bli gött att komma hem tidigt.

idag så fick jag oficiellt förfrågan om ett heltidsvikariat som löper året ut och börjar direkt.. så nästa vecka ska jag skriva på papper och lite sånt krafs. Hursomhelst så ser det jäkligt bra ut på arbetsfronten!

Ikväll så är det lite partaj hos fia, blir mest klassfolk men några oäktingar också. På schemat finns öl, pizza och förhoppningsvis en riktigt rolig afton :) Vädret ser ju riktigt lovande ut också! Ikväll firas ju självklart inte bara heltidsvikariatet utan också Manchester Uniteds magiska 1-0 vinst mot Barcelona igårkväll. Moskva (där finalen spelas) kommer koka!

Ha det gött  HOJ

Kommentarer
Postat av: Filippa Lund

haha tack så mkt jonas :D

2008-05-02 @ 10:44:30
URL: http://f900212.blogg.se
Postat av: Filippa Lund

nej det höll jag faktiskt reda på ;) hade några sms när ja vaknade också hehe plus att min vän fyllde 18

2008-05-03 @ 10:30:46
URL: http://f900212.blogg.se
Postat av: Anonym

Vi (läsare)hade inte tröttnat, bara så du vet..

2008-05-18 @ 13:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0