Veckans Lista

Veckans Lista
5. Anberlin. Snart snart snart kommer nya plattan! Can't wait!!!
4. Champions League-semifinalerna. Barcelona - Man Utd ikväll. Kan bli en klassiker?
3. NBA-Playoffs är i full gång och mitt kära Cleveland Cavaliers har vunnit två raka mot Washington Wizards. Det är LeBron's år i år.
2. Tranås. Skön stad, sköna människor. Lägg till världens godaste kebabpizza och du har en plats på Veckans Lista. 1. Fulltidsvikariat. Jag vet, inget är spikat än men det hade varit så jäkla underbart!

Långt utanför listan
hittar vi deppigheten som kom när jag städade undan vykorten från skrivbordshyllan.

Kommentarer
Postat av: kabelkurt

tranås n1 :D var käkade du pizzan?

2008-04-24 @ 06:39:28
Postat av: jonas

svar; restaurang baronen tror jag det hette :D

2008-04-24 @ 16:43:07
URL: http://queffsie.blogg.se
Postat av: Farsan

Du glömde ändå det viktigaste med Tranås; farsan är född där!!

2008-05-13 @ 22:48:16
Postat av: kaninen

du får ta o testa en kycklingrulle med vitlöksårre @ onlinepizza.se nästa gång, för J*VLA fint

2008-05-28 @ 21:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0