Another friday.

Ännu en arbetsvecka avklarad.
(5 minuter senare)
Vet egentligen inte vad jag ska skriva mer. För just nu är det allt som har hänt denna veckan.. Jobbat, ätit, sovit. Kollat på några How I Met Your Mother avsnitt också (Barney är bäst i världen) men annars har det varit lite repris-artat hela veckan. Fast vädret är ju minst sagt gloorious. Fick nästan värmeslag i mjukisbyxor och T-shirt idag. Totally worth it, though. Hoppas att solskenet håller i sig till på torsdag. Då ska jag nämligen till världens bästa kusin och fira hans student! It's gonna be legen-.. wait for it -dary.

Kanske drar till Tranås i helgen med, men får se hur det blir med det för att gänget vi är hos där vill till Växjö på lördag.. Nåja. Får se hur det blir med det.

Inte ens en månad till jag fyller 19 förresten. Inte för att det är nån gyllene ålder, men ändå.. en födelsedag är alltid en födelsedag. Världens bästa Åke fyller 20 dagen efter, där har vi däremot nåt att fira ordentligt. Undrar vad han önskar sig.. Eller skitsamma, jag ska ge honom en lapdance i vilket fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0