Priset för Sveriges mest aktiva blogg går till...

I know, I know. Det är riktigt dålig aktivitet på min blogg på sistone. En vecka mellan varje inlägg i snitt.. Undrar hur många som fortfarande faktiskt läser?

Idag har varit ännu en dag fylld av frallor, baguetter, mjöl och det ständiga surret från ugnarna. Vi har rätt mycket att göra denna veckan, vilket gör att dagarna går snabbt. Allt går som på räls (som Hugo hade sagt) och igår fick jag t.o.m nyckel till bageriet om man lyckas komma dit först på morgonen nån gång (as if that should happen anyday soon, eh?)

Helgen spenderades i Stockholm och det var en mycket blandad tillställning. Bilade upp med Ted på fredagseftermiddagen. Dödade tiden med nummerplåtsleken (mitt nummer vann med 10-8) och lite 20 frågor. Men vi konstaterade rätt snabbt att 20 frågor inte blir lika roligt när man bara är två stycken..

På lördagen var jag och tittade på när Wilma (min 4åriga systerdotter) hade sin sista gympaträff.. Hon var duktig, men jag blev mest sur på arroganta stockholmsmorsor som bara följde med för att få en bild till deras blogg. Sen framåt 13-tiden kom Ted förbi igen i sällskap av Sandra, Nathalie och Jimmy. Tre kompletta främlingar som man skulle gå på stan med.. Nervöst till en början men det visade sig att de var jättetrevliga och vi hade inga problem med att hitta saker att snacka om. På kvällen satt vi och drack öl och kollade på Eurovision Song Contest (vad annars?) och skrattade först åt 75 Cents (Kroatiens bidrag) och sen åt att vi alltid alltid alltid tror för mycket om våra egna bidrag.

Söndagen var allmänt icke-aktiv men vi käkade lite tårta för vår käre mor och jag klippte gräset. Eftermiddagen bestod av bilresan hem. Jag var tokigt trött. Ted blev nog lite sur för jag var inte mycket till bilsällskap :)

Bilder från resan:
image18

uttråkad+Teds solbrillor=lyckat
image19

Ted kör bil... kanske inte världens roligaste bild men det blir fan inte bättre än så =D

Kommentarer
Postat av: Ted

Jag blev inte sur :)
ty för en rolig helg btw.

2008-05-27 @ 17:07:49
Postat av: Farsan

Jodå. Jag har allt koll på bloggen. Då får jag ju reda på vad du håller på med...

2008-05-27 @ 22:54:49
Postat av: Sandra Björn

Tänk att till och med jag läser din blogg ;)
det var kul att träffa dig, hoppas vi ses igen!

2008-05-27 @ 23:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0