Välkommen tillbaks.

Wow, tiden går verkligen fort. Det var nästan tre veckor sedan jag skrev nåt sist. Det känns som.. två och en halv, max. Jag har fått klagomål från alla håll och kanter om att jag uppdaterar dåligt men jag har helt enkelt saknat den där lusten att blogga på sistone. Jag har ingen aning om varför, men nu så ska jag försöka bättra mig, för jag gör allt för min publik!

Idag var min första dag som heltidsanställd Konsumbagarn i Växjö. Tidigare var jag enbart timanställd men efter att två stycken slutat så har jag alltså fått chansen på heltid. Förresten så går det riktigt, riktigt bra på jobbet nu. Får beröm av chefen titt som tätt (och jag känner att jag verkligen gjort mig värd berömmen också, jäkligt skön känsla). Idag kom mina nya kläder också, vilket är jäävligt hög status. Innan har man fått rota fram en skjorta och ett par byxor och hoppats på att rätt storlek finns, men nu har jag min egen låda och mina egna kläder. Mäktigt. Don't mess with the fastanställd, homeboy.

Måste dock påpeka att livet känns lite för monotomt för närvarande. Det är visserligen riktigt gött att ha nåt att gå upp till på morgonen, att ha struktur i livet. Men jag sover ofta bort helgerna (eller blir bakfull mitt i fyllan, som i lördags... ska försöka förklara) och på vardagskvällarna blir det inte mycket gjort.

Jo. I lördags så var vi (jag, åke, kim, alexander & anton, samtliga f.d. klasskompisar) ute och slirade på Oléo. Hade jävligt trevligt på förfesten, satt och snackade gamla minnen, lirade lite Wii Sports, osv. Sen när vi ställde oss i kön så kände jag att jag fick jävligt ont i huvet, men jag tänkte att det skulle passera när man kom in och hade annat att tänka på. Men icke, det blev bara värre och värre och tillslut kunde jag inte stå ut med den höga musiken som liksom pulserade i takt med huvudvärken. Jag gick ut och tog lite frisk luft, såg att klockan närmade sig 02 så då gick jag mot busshållplatsen istället för att gå tillbaka in. Tog bussen hem och slocknade totalt i sängen. Jag var totalt slutkörd.. Tråkigt med tanke på hur roligt jag hade haft bara 3 timmar tidigare!

Nu har jag suttit i 15 minuter och letat efter nån duglig bild att lägga upp. Mobilkameran är dock inte av bästa kvalitét, men jag tänkte lägga upp nån bild iallafall. Ber om ursäkt för dålig bildskärpa.
image15
"halvtaggad" på valborg.
image16
lite snällare look inför valborg
image17

åke och emil på en soldränkt balkong i tranås.. vilken helg det var! (utsikten till grannens balkong var inte too bad heller..)

Långt inlägg blev det jäklarimej. Hoppas ni njuter av läsningen :)

/ Jonas

Kommentarer
Postat av: Ted

emil är fett kool

2008-05-19 @ 19:17:35
Postat av: Ted

du får uppdatera oftare mr.q

2008-05-20 @ 20:30:40
Postat av: Juuulia

Äntligen! Välkommen tillbaka och tack!

2008-05-20 @ 21:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0